Saturday, November 13, 2010

Succsess training seminar


Da er jeg for første gang på seminar med Herbalife i Trondheim, og jeg har det meget bra:) får inn masse info, nesten litt for mye men det ordner seg. Lærer masse nytt og om hvordan jeg kan forberede meg selv til det bedre, enkelt sagt, bli en bedre versjon av meg selv;) masse nytt om hvordan jeg kan bruke produktene i trening og i min hverdag. Så har jeg og min støttende/elskverdige kjæreste tatt inn på hotell for helga der vi koser oss sammen og får endelig tid til hverandre<3 Det begynner å bli en stund siden sist.. Men det er jo pga at vi begge jobber mye for at vi skal kunne ha det bra senere:) og bedre blir det! For Hver dag! Snart er det jo også 1år siden jeg flyttet inn på Spillum, gjett om tiden har gått fort..? Svaret på det er JA! Men jeg nyter Hver dag å har ikke mulig kunnet fått hatt det bedre:D Nå sitter vi på egon og venter på at maten skal komme. Mmmm.. Bakt potet med tacokjøtt og masse ost å rundstykker til <3 *elsk*

No comments:

Post a Comment