Tuesday, July 6, 2010

Noen bilder fra mine negledesign =]


 De øverste bildene er mitt nyeste design :) 
En spesiell måte jeg har lært meg å framprøve, den er ganske komplisert, men øvelse gjør mester.
Og det beste er..ingen i hele verden får samme negledesign som deg på den teknikken jeg bruker på de første bildene ;)
Også ser du et litt skrallete bilde av Jack Skellington fra The Nightmare before Christmas (Tim Burton)
som jeg har også lagdt =) Det er ingen teknikk med å lage slike figurer, bare tålmodighet :)
Så har du en litt mer punker-variant av en manikyr, black/white-skull.
Og til slutt en liten muffins for de som liker å skille seg ut med morsome/ søte figurer^^


            

2 comments:

  1. Did you do those by yourself? I rly like!

    ReplyDelete
  2. Yes I did :)
    It's called Marble Art. you'll find it on Youtube.

    ReplyDelete