Tuesday, November 30, 2010

Bakesøndag ^^

I det siste så kan man vel si at jeg egentlig har vært litt smålig opptatt, men har fått gjort unna masse da ^^,
En ny ting som har dukket opp er bakesøndag! :D
Da er det jeg og Jenny som er hjemme hos meg og prøver ut diverse ting =]
Jeg lærer henne noe av det jeg kan, og hun lærer meg.
Eks, hun prøver å lære meg og lage Sarah Bernard, det er ganske enkelt tydeligvis men tar masse tid.
Enkelt ja..HAH! den har jeg hørt før :p
At det skal være så satans vanskelig å lage en smørkrem... men kan også kansje tilføye at vi ikke fikk til noe som helst den dagen.. Tilogmed noe så simpelt som å lage marengs ble umulig.. og det er kun to ingredienser!!!
Eggehvite og sukker x) men det greide vi også å fucke opp -_-" x)
Men vi prøver igjen :) men denne gangen så skal jeg faktisk få låne en miksmaster av mamma ^^ siden min egen lille stavmikser har kjørt seg varm og ikke vil fungere så veldig bra lengre ..r.i.p..
<--Bildet er bay the way Jenny^^ der hun reddet "livet" mitt ved å hjelpe meg ut på jobb x)
Hun ser jo så vannvittig smart ut! ikke sant?? :D
Men snill er hun ^^
Kan vel egentlig si at vi på en måte er ganske like :p -->

No comments:

Post a Comment