Tuesday, February 1, 2011

Finfin dag :)

Da sitter man her igjen da:) og for en gangs skyld så er dette ikke et innlegg fra mobilen min :p
Sitter nå med en kjempestor ullgenser som jeg nesten drukner i, stoore ullsokker som mamman min har laget og en nydelig kopp fersken te fra Herbalife, Yellowcard som musikk og skriver av det aller helligste.
Dvs Mamma sin kokebok :D for meg som kokk så er det det aller helligste av det hellige.
Alt av mat som jeg har fått servert igjennom barndommen min er i den boka, og gud bedre hvor mye godt det er inne i den boka !
Gleder meg virkelig til å få satt igang og prøvd ut de oppskriftene og evt gjøre min lille vri på de ^^.
Har også vært en snartur inn til byen idag, der handelen ble en stooor bok som jeg skal skrive inn oppskriftene i.
Ellers så tenkte jeg å prøve meg på å lage Marshmallows idag, stoore flyffy marshmallows !! nomnomnom^^
blir vel og redigere noen av mine Tuotrials av diverse negledesign og få lagt de ut, så om du er nysgjerri på hva jeg faktisk kan, så finner du meg på Youtube, og søk klebbtrolle.
Er ikke så mange som ligger der ute nå, men det kommer en drøss etter hvert :)
Men nu skal jeg se ferdig Dag Finn Lyngbø med Evolusjon, før jeg fortsetter med avskriving ^^

Til neste gang ~Idefix~

No comments:

Post a Comment