Monday, February 28, 2011

Mandags kveld

Da er det mandag igjen, og min kjære har bursdag idag ^^
Det ble ikke noe særlig feiring idag, men det tok vi allerede på lørdag, med overaskelsesfest :D
Kvelden her skulle egentlig bestå av en armkrok å sitte i, bra film på tv og kake ^^, Men Lars ble kalt ut på jobb igjen..som vanlig.. bah.. kjedelig når det blir sånn.
Så her sitter nå jeg da.. drikker en kopp god te og ser på Tangerudbakken Borettslag :)
Tviler på at Lars kommer hjem før jeg har tatt kveld, men har nå en liten overaskelse til han. har lagd god kveldsmat og satt det i kjøleskapet =)
Samtidig som jeg sitter her, så blir jeg å fundere på hva jeg egentlig skal ta meg til i morgen :p skal ikke på jobb, og da har jeg så dårlig fantasi at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre :\
Men blir sikkert som vanlig og rydde her hjemme, få vasket unna det som trengs og se litt på tv og daffe på facebook x)
Samtidig som jeg faktisk skriver her fra datan, så kan jeg sikkert legge inn et morsomt bilde ^^ *hihi*


~Idefix~

No comments:

Post a Comment