Thursday, September 23, 2010

Dragens hule !


Som tittelen på videoen viser så har jeg klipt sammen litt bilder fra mobilen min for å vise dere:) Jeg blogger mest fra mobilen og da kan jeg kun legge inn et og et bilde..*kjedelig* så jeg fiksa litt bilder på videoDj på min fantastiske mobil (not!) Og lagde en liten snutt:p jeg elsker dragens hule, og nå så har jeg fått den siste av to pakker. Har ikke tatt bilder av den første enda, for det var for det meste klær og nye sko!:D Men jeg skal ordne det så dere får se den og^^ siden jeg fortsatt er på jobb, men har pause så sitter jeg her da..drikker min Urge Intense som er helt for god til nesten og være sann:p og begynner å få litt mye energi så jeg kutter resten av pausen min og gjør meg ferdig:) så til neste gang ~Idefix~

No comments:

Post a Comment