Thursday, September 9, 2010

Sprek


Her om dagen så skulle jeg og Lars liksom være spreke og gå oss en tur oppover møt Spillumsfjellet:) Men vi brukte litt for lang tid til planlegging og spise middag så det ble ikke sånn at vi gikk.. Istedet så kjørte vi oppover! Jeg med scooteren og Lars med mopeden til Valdimar:) Jeg som nesten altid fryser tenkte jeg skulle være smart og kle ordentlig på meg for en gangs skyld, og pakket på med boble jakke og bukse, votter og stort skjerf:p og det var passelig varmt når vi begynte å kjøre. Men når vi kom inn i skogdelen så ble det mektig varmt :s Var utrolig.. Men samtidig godt:) Og jeg var så flink at jeg kjørte på en frosk x) Når vi omsider kom til toppen så var det nydelig, himmelen var rød og perfekt med skyer slik at det ble koslig. Og blåste gjorde det heller ikke:) Jeg som altid hadde med meg mitt elskede kamera, og fikk tatt mange fine bilder. Som dere kan få se etter de har vært innom photoshop en snartur ;) Men nå er det lite igjen av pausen min:) så jeg bør kansje bruke resten til å lese videre på prøven jeg har i kveld.. Til neste gang. ~Idefix~

No comments:

Post a Comment