Friday, September 3, 2010

Nok en dag -_-"

Da er nok en dag overstått, jeg har vært på jobb og der gikk alt greit :) fikk pizza og var med å spilte kort ^-^
Mens jeg hadde en kjempe fin dag og gledet meg til å komme hjem til min kjære <3 
Så måtte jeg innom...nav...det er den absolutte verste plassen jeg vet av!! Hele dagen min ble ødelagt og nå er jeg fortsatt sinna men prøver å komme over det..
Det som startet det hele var at jeg var innom ..nav..på mandag, og fikk en hel haug med papirer som jeg skulle fylle ut, de ble gjort HELT etter boka og jeg måtte bare vente på etellerannet fra skolen.
Da jeg så skulle levere de idag så fikk jeg beskjed om at de papirene jeg hadde balt masse med ikke var egnet til det som skulle bli søkt om..!!! så hvorfor i helvette gir de meg de papirene da??
Syns at de kan ha en enkel liste om hva som skal bli sagt, og hvilke forbanna papirer som skal bli levert ut!
Helvette jeg er forbanna...bah.. -_-"








Flere enn meg som er sinna ser jeg..-_-"

No comments:

Post a Comment