Monday, September 27, 2010

Namsos beste dessert !


Igår så spiste jeg og kjæresten, stine & adam ute:) og siden vi ikke gadd pizza eller Kebab av noe slag så dro vi til Tinos. Maten der er nokså dyr men jaggu den er god. Jeg bestilte pasta Rabbiata med djevelkjøtt og mild saus til. Og det smakte, smaksløkene mine eksploderte ved første munnfull! Men det absolutt beste var desserten! Fyttirakkern noe så godt! Blåbæris med multer under og helt på bunn en vaniljefromage, og som pynt en sjokolade rull på toppen:) nomnomnom! Bare desserten i seg selv kostet 110,- kr. Men jaggu om det var verdt det:) eneste som jeg ikke likte så godt var at multene var frosne, og ikke helt tint. Men ellers ingen verdens ting og si negativt. Men nå skal jeg være fornuftig og legge meg:) til neste gang ~Idefix~

No comments:

Post a Comment