Wednesday, September 8, 2010


Nå i det siste så har jeg begynt på en av mine gamle bøker igjen:) og som bildet viser så er det sagan om Eragon, dragerytteren. Dette er den første av tre bøker:) og det er spennende. Man greier liksom ikke å legge den fra seg. Det er da en fantasy story. Men jeg liker slike bøker for jeg lever meg i de, og når jeg leser så er det som om jeg er med og ser hva som skjer. Selv om jeg sitter hjemme for meg selv:) ellers i det siste så har jeg kjøpt meg speilreflekskamera:) et Nikon D3000. Som kjæresten min var med og spleisa på<3 og det blir godt brukt, f.eks. Igår kveld så kjørte vi en tur opp til Spillumsfjellet:) der vi slappet av og nøt utsikten utover namsos. Himmelen var ildrød og det var kjempe fint med mørke skyer og lavt lys:) skikkelig romlemantisk ^-^ etter det så tok vi like gjerne å kjørte syklene ned til byen og jeg hadde på meg boblejakke og bukse, men frøs ikke når vi var på fjellet, men når vi kom ned til byen så ble det kaldt med en gang.. Stoppet på kaia for å kjøpe en cola:p og så innom shell for en sjokkis. Deretter gikk turen hjemover, der jeg var så flink og delte opp sjokoladen i små biter å koste meg med en kopp te, Eragon boka mi og sjokkis^^ men siden pausen min er over nå, så må jeg nesten tilbake på jobb:) til neste gang ~Idefix~

No comments:

Post a Comment