Sunday, June 27, 2010

Den glade vandrer..


Sitter nå i bilen på tur hjem fra helgas oppdrag:) og helt sånn plutselig så fikk jeg en gammel sang på hjernen, fra en KLM sketsj jeg har sett som liten:p "den glade vandrer kalles jeg, for sorgløs går jeg på. Den endeløse landevei der liker jeg å gå. Falleri! Fallera! Fallerahahahaha falleri, fallera" xD helt normalt! Jeg har sovet så alt for lite denne helga, å spist enda mindre..bortsett fra godis. Ødelagte kokte pølser til frokost..mer pølse til middag.. Å gjett hva? Pølser til kvelds å! Jeg er sykt lei av pølser! Nå skal jeg hjem å sove leenge! Lage meg egg & bacon til frokost, arme riddere til lunsj, ostesnitzel å potetstappe til middag, å toast til kvelds! Jeg er sulten!!! Hjemme ca kl 5 inatt, wee. Skal sove litt i bilen. Til senere. ~Ida~

No comments:

Post a Comment