Sunday, June 27, 2010

Nomnom:)


Siste dag i Hemnesberget , og takk gud for det! Aldri har jeg vært med på noe så uorganisert.. Ingenting var ordnet her eller noe. Ble ikke orientert om når vi skulle komme eller begynne, vaktene er delvis sløve å greier ikke å følge med når vi gir beskjeder.. Men likevell så har jeg delvis kost meg:) Ble 20år igår, og det var drittvær..wee.. Var så heldig å få sove på et nedlagt hotell som ikke engang var ryddet til vi kom. Men har hatt det helt forjævelig hvis jeg ikke har hatt Lars med meg:) lørdagen var ufattelig rotete å masse folk som vi ikke hadde kontroll over hva gjorde. Men været lysnet til på kvelden å vi kjørte til Austvika for å hilse på min "onkel" Roald:) var godt å se gammel gården igjen ^^, og kl 00:01 i går natt så fikk jeg bursdags gave av min kjære <3 et nydelig smykke i hvitt gull med diamanter på! :d å sko som jeg ble helt forelsket i når vi var på butikken:) jeg har verdens beste kjæreste<3! Men nå skal jeg ta med meg kostymene å gå en kjapp tur, før olabil-løpet begynner:) til neste gang. ~Ida~

2 comments:

  1. Hm, bra du hadd det tilnærma bra likevel da:) Ska itj sånt værra avklart på forhånd/underveis? Kommunikasjon..

    ReplyDelete
  2. jo, men dæm på Hemmnesberget e sånn at dæm tar ting i siste liten, for å så ikke rekke det.

    ReplyDelete