Saturday, June 26, 2010

Jobb helg


Da er helgen kommet og jeg drar på jobb.. Våknet kl 06:00 idag for å sitte i bil resten av dagen..*wee* målet før kl 11 idag var hemnesberget for å pakke ut utstyr til morgendagens arbeid:) greit nok det, men denne dagen er fortsatt ikke ferdig..vi kjørte ombord ferga her og satte kursen for Herøy. På turen dit så kjørte vi forbi Austvika:) min morfars hjemsted. Verdens roligste plass, tilogmed tiden slapper av der ^^, men videre ja..vi fikk vite at vi hadde det ganske travelt med å nå ferga over til Herøy, men når vi kom til fergeleiet så var det 2timer til fergen kom..! Jeg strikket ferdig sokkene til Lars, og sov ganske godt etterpå:) Været som møtte oss var pissregn + torden & lyn..Oh joy.. Hivde praktisk talt ut resten av utstyret og dro fort derifra. Men så rakk vi ikke fergen tilbake til Hemnesberget, så vi måtte kjøre rundt..dvs, tilbake til Mosjøen, og så nordover til Hemnesberget..mye bil.. Nå ligger vi på et nedlagt hotell som tydeligvis ikke er blitt vasket til vi ankom.. Å lurer på om når de fulle fjortisene her skal blekke ut sånn at jeg får sove.. Om ca 10min så fyller jeg 20, å den dagen skal jeg bruke her oppe.. Når jeg ser slike plasser så elsker jeg namsos! Takk gud for at de i det minste er någenlunde normale ;) men Natti natt:) til neste gang. ~Ida~

1 comment: