Tuesday, June 22, 2010

Kalving :)


Idag så har jeg fått vært med på kalving ^^, Det ble en liten brun og hvit okse som jeg døpte Ferdinan :d for de som husker barnetv som er på juleaften om oksen ferdinan ;) ellers idag så har jeg sendt oppover en pakke med polkagriser til min storesøster i Bodø, siden forrige pakke ikke akkurat varte så lenge:p møtte på Kristin og Hilde, dro så til Kristin for å se på hennes nye leilighet med en liten innflyttnings gave:) Ordnet med hjemmelaget pizza og simpsons på tv :d Dro en tur på sentret for å se litt rundt på salget å fikk en kjempe fin kjole å korsett fra min kjære <3 nå som jeg faktisk har litt ledig tid, så holder jeg på å strikke ferdig den siste ullsokken som jeg begynte på i morges ^^ Lars har en tendens til å slite ut alle parene vi har fra før, men da kun på hel å tå x) Så fikk et tips fra Roger om å lære meg kun å strikke en hel, for å så feste den med lynlim, for så å kalle det en lynhel ;) men nå skal jeg pakke til jobb helg på Herøy og Hemnesberget. Til neste gang. ~Ida~

No comments:

Post a Comment