Friday, June 18, 2010

Trheims tur:)


Idag så har jeg og kjæresten & Stine vært i Trondhjem:) skulle levere noen saker igjennom jobb, og ville ha litt tid til å se litt rundt om i byen. Var på outland å godtet meg med masse bøker, mens Stine & Lars koste seg med fantasy stuff^^ bildet av min fantastiske "vott" fikk jeg taki sist jeg var der:p prøvde å spørre oss fram til en ganske kul butikk som heter Ragnarokk, men forgjeves, rett etter at vi hadde gitt opp å dro for å spise så hadde vi stått parkert rett ved siden av butikken hele tiden x] og vi som har lett å gått så sinnsykt mye for å finne den. Menmen, nå vet vi hvor vi skal lete neste gang =] Egon elsker jeg! De har så sinnsykt god mat der, men det er igjen ganske dyrt da.. Beste jeg kan anbefale der er bakt potet med taco og hotsaus. *nomnom*!! På turen hjem stoppet vi innom IKEA og der trives jeg veldig godt^^, finner altid noe jeg har bruk for til veldig liten pris. Denne gangen så fikk vi med oss to pakker med "Billy-bokhyller" til 400kr! Og en til ordinær pris koster 500!! Vi elsker IKEA-salg! Men nå er jeg endelig kommet hjem, fiskene har fått for, hunden har vært ute en tur, å jeg er på tur i seng =] Til neste gang. ~Ida~

No comments:

Post a Comment