Tuesday, June 22, 2010

Wee ^^


Igår så hadde jeg en ganske fin dag:) var i byen en snartur for å besøke Stine å spille litt WOW :p er nesten 3mnd siden jeg har spilt det sist, og jeg har faktisk savnet det. Er en del i byen siden jeg og Stine har en pus sammen:) yumichan, og hun er nydelig <3 kommer bilde av henne snart. Ellers så var vi på ridetur som bildet viser, å det er det også ganske lenge siden vi har gjort. Men fy! Så morsomt det var:d den svarte som jeg har hette Fyrsti og den som Stine hadde hette Rosi =] Etter vår lille ridetur på over en time, så dro vi tilbake til "gubbene" våre på Hoppeslott lagret:) Både jeg og Lars jobber hos Hoppeslott.com . Beste jobben noen gang! :d Uansett.. På lagret så ble vi møtt med fanta og en varm bil å kjøre i, turen der gikk til shell for å fåtaki softis!! Nomnom ^^ så ble det å vende bilen hjemover slik at vi fikk mulighet til å sette opp våre nye bokhyller fra IKEA:) siden de nå er satt opp, så ska jeg begynne å få organisert litt her hjemme:) så til neste gang. ~Ida~

No comments:

Post a Comment